Söndags ångest det var inte igår!

Fin fin helg, mycket alkohol, för mycket spenderande av pengar och för lite sömn! Plus att jag ska upp kl 6 i morgon för att börja jobbar kl 07 på Dressman. Det står nämligen inventering på schemat! Yeeay, räkna alla klädesplagg i hela butiken! Så det blir långpass 07-18! Där av söndagsångest!

Igår drack vi lite vin hemma hos Jonatan jag, Jessica och Simon, blev en hyffsat tidig hemgång. Blev dock väckt under natten sedan men det var ganska trevligt ändå! :D

Denna dag har jag först spenderat i sängen, haft det riktigt gött o mys! Sedan ringde Linda och tyckte att jag skulle komma till henne för lite häng. Självklart sa jag! Där blev det massor med snack och sedan ett berg med thaimat som jäste fint i magen!
Vi drog sedan en vända till coop, Linda köpte naturdiet och jag....en cola, en chipspåse och en creme fraiche. Smal tjej? :D

Bytte sen sällskap och place till Tessans tillsammans med henne och Lisa. Kikade på den nya serien som började Stockholm-Båstad! Verkar riktigt skön!

Sitter nu och tittar på big brother och sedan blir det sängen!

Fredags outfiten!  ♥ nya halsbandet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0