Sol och för mycket mat

Har spenderat dagen med min fina vän Martin idag, vi tog en lång promenad i solen ut till estö och tillbaka och drog en lunch på rim nam. Efter det åkte vi en sväng till Ösmo och avslutade med fika på Thorssan.

Sedan gick vi hem till Martin där Mike låg och jäste. Vi joinade i soffan och det tog väl 10 min så sov jag sött! En behövlig powernap. Någon timma senare började Mike gnälla om att han var hungrig så jag och Martin knatade iväg till willys, styrde upp lite tortellini. Vi är som en liten familj vi tre, Mamma Elin, Pappa Martin och bebis Mike. :D Vi slängde även ihop en blåbärspaj till efterrätt......och nej, jag kommer förmodligen inte äta på en vecka! :P

Riktigt nice dag måste jag säga! Det tar emot att gå och lägga sig såhär mätt dock. Usch.
Jag är verkligen också en riktig fetknopp på insidan, precis som min vän Linda Sundlöf!

Men men dags att gå till sängs då kanske? Fredag i morgon igen. Dagen är oplanerad så vi får se vad jag hittar på.
På lördag blir det jobb 11-15 och sedan ska vi fira bästaste Martin! Tjoho!

http://2.bp.blogspot.com/_3KAMgjeD2vs/ScPjxPKYJZI/AAAAAAAAAXo/84pkQG8JjtY/s320/tjockis.gif

OM NOM NOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0