Sällskapssjuk och rastlöst

Det är något jag lider av varje dag. Sitter jag hemma någon timma för länge utan att ha några som helst planer får jag damp. (Ganska tur att jag har vänner som är hemma och är mammalediga eller aa Jessica som inte jobbar precis som jag meeeeen hon drar ju snart och bara lämnar mig här..haaapp....)

Som nu tex. har ingenting planerat fören ikväll då det blir lite sushi med Martin och kolla Glee. Vad tusan ska jag göra hela dagen fram tills dess liksom?!?!

Sedan finns det ju alltid saker man kan göra här hemma, som att städa, fixa min garderob som ser ut som en reaplaggs sektion inne på Gina (Alltså ligger ovikt och huller om buller). Detta pga att min kära mor ledsnat på att tjata på att jag ska städa och alltid gör det själv när jag försvinner hemifrån :P Men hur kul är det att städa på en skala?

Undrar om det får bli en sådan dag idag iaf? Hmm ska nog gå ner och äta något och tänka igenom detta riktigt noga. ;)

Min fiiiiina mamma :) Kan hända att jag fått min knäppa sida från henne.:D




Kommentarer
Postat av: mams

Men EEELIN.....TA BORT !!!!

2011-03-16 @ 18:19:16
Postat av: J

HAHAHAHA "Jessica som inte jobbar" ... jag har semester !!! :D får inge ledighet sen på 8 månader!! buhuu.. du MÅSTE komma dit!!!!!!!!

2011-03-17 @ 14:08:22
URL: http://detgillarniva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0