Kan man älska någon som luktar så illa?

Kvällen spenderades hemma hos Martin till en början tillsammans med honom, Micke, Freddie och Erik. Låg bara o snackade massa skit och skrattade åt Martin som var så sjukt sliten efter sin kryssning. Sedan blev det matdags. Då knatade jag Micke och Martin bort till willys, inhandlade köttbullar, makaroner plus kvällens onyttigheter.

När vi är på väg ut går jag och Martin först och Micke släntar efter. Precis när vi kommit ut från själva dörrarna hör vi hur en kille som går in säger "fan vad det luktar bajs här". Jag och Martin tittar bak och ser då Mickes STORA flin. Han har alltså fisit precis när vi gick ut :D HAHAHAHAHHA jag skrattade så jag hade kramp i magen enda hem till Martin. Jäva cp Micke :D

Sedan joinade Johanna och Corinne in och vi drog igång Snatch. Jag var inte alls på filmhumör vilket resulterade i att jag blev galet rastlös! well well...

Kom precis hem och ska slänga mig i sängen. Jobb i morrn som sagt!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0