Goood morgon! :)

Jag har sovit som en prinsessa i natt! Wiie!

Ställde klockan 2 timmar innan jag egentligen behövde gå upp, snoozade en timma och nu har jag packat ner allt tänkbart man kan behöva för att göra kvällen ASkalas :D Jag och Sandra satsar på att gå All in ikväll, snygga som tusan ska vi vara ^^
Världens bästa Mr Roos har köpt skumpa till mig också fick detta sms igår

" Det finns en skumpa med frostat glas på systemet som mina kvinnliga kollegor rekommenderade, den ligger nu i  bilen och väntar på dig för i morgon ska vi minsann fira att du fick jobbet :D "

Glad man bliiiir :D wiie och så ska jag få träffa bästaste Sandra och alla andra underbara tjejor där borta. Jag är hög på lycka just nu alltså! :D:D:D


Elins absoluta SödertäljeFavoriter!! ♥♥♥♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0