Dubbel kärlek

Detta inlägg kommer jag tillängna två människor som betyder galet mycket för mig. Och som dessutom båda två fyller år IDAG!!


Natalie Andersson 21år idag

Natalie och jag började umgås redan när vi började i 6års verksamheten i skolan 1996 alltså 15 år sedan!
Det har alltid varit hon och jag. Självklart har vi bråkat jag minns även att vi hade en riktigt stor tvist i 9an. Vi hatade varandra, eller det var mest hon som hatade mig. De höll under en hel klassresa till göteborg och lite till. Men sedan satt vi i klassrummet under en lektion. Jag var ledsen och gav henne mina största puppy eyes och hon bröt ihop, hon sprang till mig mitt under lektionen, vi båda grinade och sa förlåt och sedan dess har vi nog inte ens tjaffsat.

Den här tjejen finns där för mig dygnet runt alla dagar om året. Och jag lika så för henne. Jag säger allt till denna tjej för jag vet att det stannar där och hon dömer mig aldrig. Jag vet att hon alltid ger mig uppriktiga svar och säger vad hon tycker vare sig hon tycker att jag är dum i huvudet eller inte. Hon är helt fantastisk!!

Min bästa vän!

 

Den andra tjejen jag tänkte gratta är

 

Therese Öström 20 år IDAAG

Jag och Therese har alltid gått i samma skola, hon en klass under mig! Så jag har alltid vetat vem hon är. Det var till och med så illa att jag under en viss period i gymnasiet skickade iväg riktiga mördar blickar och förbannade mig över denna äckligt söta människa! (hon stal en kille från mig, som jag egentligen inte ens hade, så fånigt)

Jag fick för ca 1 år sedan dock äta upp alla mina dumma ord och ånga mina blickar då jag började umgås med denna snällA, omtänksamma, roliga, galna blondinen!
Det började med små oskyldiga hockey dejter, som ledde till fikastunder som ledde till festande som ledde till en galen idre resa och som nu resulterar i att jag saknar henne om jag inte får träffa henne på några dagar.
Hon är idag en av mina närmsta vänner idag. Jag bryr mig fruktansvärt mycket om henne och hon är värd allt guld och glitter i hela världen.

Tänk att det kan ändras så mycket egentligen. Jag förstår idag inte hur jag kunde tänka så dumma saker som jag gjorde. Hon är ju så galet jäkla bra den här tjejen. Hon sätter varenda lite människas bästa före hennes eget!
Det här är en så bra tjej att jag nästan inte finner ord alltså!

 


TUSEN STORA GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA TJEJER!

LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE   ♥  ♥  ♥  ♥  ♥


Kommentarer
Postat av: natalie

UNDERBARA DU !!! Du är verkligen världens finaste och bästa vän man kan tänkas ha ! Du är mitt allt och så kommer det alltid att vara ! <3

2011-03-31 @ 09:06:32
URL: http://degonatta.blogg.se/
Postat av: tessan

Åh, tårarna bara rinner. Glädjetårar alltså. Blir så glad av att du känner såhär för jag känner precis likadant. (förutom att jag aldrig kollat snett eller tyckt illa om dig) :P Bästa Elin är precis vad du är!

2011-03-31 @ 16:35:59
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0