Å vad pigg

Igår blev det minsann en liten dejt med Linda :) Hur mysigt som helst, lite fika hemma hos henne tillsammans med Dennis, sen iväg till thorssan för lite lunch och sedan kollade vi i Nynäshamns stora utbud av affärer! WOHO

Sedan knatade jag iväg och solade lite och sedan hängde jag med Martin, Micke och Freddie några timmar. Vi drog o handlade lite sedan styrde jag och Freddie upp lite käk. Korv och makaroner..löjligt gott faktiskt :)
Sedan kikade vi på Gullivers resor (som jag redan sett) Och den var så bra att jag somnade. Sopfilm alltså!

Inatt har jag sovit ca 13 timmar. Trööööött tjeeeej! Somnade vid ca 21 och vaknade kvart i 10. haha

Nu ska jag snart knata upp till Jessica för lite zumba. Ikväll ska jag försöka få med mig någon till pingstkyrkan för att kolla på Amanda, Kristan och Jesper som är där och sjunger gospel :D Sen har jag iofs lovat Martin att bjuda honom på sushi och kolla cougartown...hur ska jag få ihop det här nu da? hm

Sedan på onsdag blir det jobb på dressman med Maaalin :D Wiihoo

Elin <3 nya mössan. (min tumme ser helt mongo ut. well well)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0