SUMMERBURST

Uppdateringarna flödar inte dirket här...men det är väl så på sommaren! Man spenderar hellre tiden ute än framför datorn!

Helgen som var kunde nästan inte blivit bättre. Jobbade fredag kväll till halv 9 tror jag, sedan kom tessan och hämtade upp mig, vi slog oss sedan ner i henns soffa med en flarra rött och lite chilinötter. Under kvällen förvandlades våran myskväll till party då Jocke ringde och beordrade oss att komma dit. Så vi båda hoppade upp på Tessans cykel och jag trampade bort till fröjas. "Therese Öström har checkat in på Elins Cykeltaxi" Där bjöds det på champange och lite tårar innan vi fortsatte ner mot freja! Natten spenderades i Tessans säng, dock var inte hon lika kelglad som jag men men!

Det blev 11 tåget in till stan, mötte sedan upp alla grabbs någon timma senare och vi begav oss sen mot stadion! Kvällen blev kalas, mycket dans, dyr dricka och icke-fungerade telefon! AWESOME!
Jag tackade för mig vid 11 snåret och for ut på egna äventyr! :D

Söndagen satte verkligen guldkant på helgen! MmmMMMmMMMm!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0