sola ?

En regnig dag som denna är det verkligen läge att blogga lite. :D
Midsommarafton i morgon då, det lutar åt att jag för första gången ska fira tillsammans med Natalie! Bästa vänner som aldrig firat midsommar tillsammans! Hur är det möjligt?

Igår var en sån där riktigt bra dag, umgicks med Linda på dagen, vi solade, snackade massa skit, lagade mat och bara MÅDDE! Gud vad jag gillar den tjejen alltså!

Drog sedan iväg till coop med annat sällskap för att inhandla ingredienser till.. MUFFINS! Jaaajemen, vid 8 sattes ett riktigt muffinsbak igång! Äpple-och kanel muffins och chokladmuffins med dumle i blev det..
Hjärnan bakom denna aktivitet hade då aldrig bakat muffins, vilket märktes ganska tydligt på slutprodukten....

Kan ni gissa vilka jag gjorde?

Näää lite skumpa till bakningen...inget konstigt med det?

Annars dåå? JOOO Jag var ju och körde vattenskoter förra helgen.. My god det var helt stört roligt måste jag säga :D Helt fantastisk dag var det den lördagen trots att vädret inte var på topp!

 



Jääävligt nöjd tjej!! :D

På tal om igår också...gjorde en lite beställning från HM, tre långklänningar och 3 par skor :D HIHI Superbra.. OCH.....

JAG BOKADE EN RESA TILL...JESSICA...28 JULI - 4 AUGUSTI BEFINNER JAG MIG PÅ MALLORCA!! :D  Kommer bli så jäkla galet!!! GAAAH!!

Såå idag ska jag och förnya mitt pass och även passa på att hälsa på bror min och gosa lite med deras lilla valpis Freja! Så om någon timma åker gummistövlarna på

Kan inte bli annat än AWESOME men denna brud!



Kommentarer
Postat av: Pia Karlsson

Goddag! vad trevlig dina poster verkar! lär med all säkerhet läsa din blogg lite mer! :p Hoppas du har en kul dag :p

2011-06-28 @ 01:32:45
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0