VRAK

Herre min gud vilken hemsk natt ja haft. Har spytt med ca15 minuters intervaller hela natten fram till klockan 04.30. Då slutade jag tvinga i mig vatten. Låg då jag kved pga av magknipen som blev galna..vid 07 lyckades jag äntligen somna. Fick sova fram till 09.30 då Maria från Dressman ringde och väckte mig.

Hoppas verkligen att det är slut med spyandet nu. Jag tror jag dör om jag måste genomlida ännu en sånhär natt. Fick tid på Dressman 11-16.30 i morgon och jag skulle verkligen behöva dom timmarna.

Antar att jag fick bacillerna från Familjen Lagerström/Hellman som hade varit sjuka förra veckan och dom hade bara spytt en natt så förhoppningsvis är det samma för mig.

Nu ska jag försöka sova lite till, är ett vrak, helt svag och ynklig, orkar inte ens resa mig upp..Vid flera tillfällen i natt så kröp jag till toan. Den är snygg!

Stackars mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0