okeeej raa

Kanske måste uppdatera lite här i bloggen, det var ju ett tag sen!

Idre resan blev helt sinnessjuk bra, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Afterski är bland det roligaste jag upplevt och jag är nu liiite bättre på att åka skidor! Nyår blev ganska lugnt men riktigt bra :) Jag vaknade dock med feber så Tessan och Lisa fick klara sig i backen utan mig men som tur var kände jag mig bättre under dagen så jag mötte upp tjejerna lagom till afterskin. Vi hade även fixat ett rum i idre för natten så efter Afterskin gled vi ner dit och började fixa oss. Åt en riktigt Nyårs Supé, varsin Billys Pan Pizza :D Jacob (en kille vi lärde känna under resan) kom sedan och sällskapade oss, jag fixade som vanligt tjejernas smink och hår och sedan sprutade Tessan rosa champange över hela rummet. :D

När klockan blev 10 någonting knatade vi bort till värdshuset där nyårsfirandet skulle spenderas. Eftersom vi är så jäkla bra (eller mest Jacob) så gick vi bara förbi den sjukt långa kön.  Jacob bjöd på dricka under kvällen och champange till 12 slaget. På tok för snäll kille !! Det nya året firades inte hur bra som helst och Nyårsnatten spenderades i en stuga med 11 galna smålänska killar då Tessan och Lisa hade dragit på andra äventyr haha :D

Kort och gott en förbannad kul resa. Nu siktar jag och Tessan iaf på att säsonga i åre nästa år. Fy vad kul det skulle vara!!

Nu i början på det nya året har jag småjobbar lite på Dressman och det går alldeles utmärkt. Malin som jag jobbat med mest är en riktigt sweetheart. Riktigt mysig! Ska in på något möte på Tisdag med alla anställda i länet typ för att butikerna ska göras om. Det blir spännande!
Jag fick även ett ganska spännade sms av Lasse från leksaksaffären förra veckan om att han ville prata med mig. Han har lite planer på att öppna en ny butik. Är det kanske ett litet jobberbjudande som kommer krypandes kanske??? HOPPAS! Han skulle höra av sig när det passade bra med ett möte iaf!

Jag mår jävligt bra för tillfället, känner mig lite smått rastlös när man inte jobbar om dagarna men det är bra. Har börjat ta tag i körkortsteorin igen. Går väl sådär, sitter och klickar mig igenom testen på internet.
Jag har riktigt bra människor omkring mig just nu känner jag,

Therese - Min söta lilla mintprallin, kan fortfarande kalla henne nykomling faktiskt eftersom vi började umgås typ i hmm september eller nått förra året. Tänk att jag gav denna tjej snea blickar i skolan, man skäms ju och ångrar sig till 1000 nu när man lärt känna henne. Hon har satt sig fast i mitt hjärta iaf. Man får fan leta länge för att hitta en så fin, omtänksam och rolig tjej som henne. Massor med blommor och kärlek till henne!

Jessica - Älskade Crazy girl! Herregud vad vi kan hitta på knasiga saker, och skratta är nog det vi gör bäst åt riktigt töntiga saker också. Du är riktigt galen och jag älskar det! Viiilken tjej alltså <3<3<3

Lisa -  En riktigt nykomling, tror hon är för snäll för sitt eget bäst ibland! Himla söt i vilket fall :D Riktigt mysig familj har hon också, förmodligen därför hon är som hon är! Sen att hon är rätt så klantig är mest lite charmigt :D

A - Gör mig jäävligt glad, tänker inte skriva mer just i detta tillfälle!

Det är många mer som förgyller mina dagar också och det är jag så riktigt tacksam för! <3

Det finns faktiskt personer, eller kanske mest en person som jag saknar, men det finns inte jättemycket att göra åt saken, vi kanske liksom inte var menade att vara vänner, vad vet jag. Jag tycker i vilket fall att allting är riktigt tråkigt och skulle gärna gjort allt skit ogjort...

Och som vanligt saknar jag en viss person också. Kontakten är inte lika regelbunden längre. Det suger, det gör mig lite smått ledsen men det är nog mycket som händer i livet för den just nu. Tråkigt att det inte är därifrån jag får energi längre, utan från andra håll. Det tar emot konstigt nog. Jag tänker på dig, det vet du. Och du vet vem du är! 

Nu ska jag ta och reda upp i mitt rum, förbereda inför kvällen och sedan bara njuta! :D

Avslutar md en Fiin bild på mig och Tessan från idre :D


Kommentarer
Postat av: teessan

aw, kom en liten tår i höger öga ... <3 dig!

2011-01-14 @ 16:11:39
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: CrAzyyGirl

ÅH! jag älskar att vi kan skratta så mycket tillsammans! Bästa som finns!! <3 du e bäst!

2011-01-16 @ 23:06:28
URL: http://detgillarniva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0