Jag har för lite blod i mitt alkohol-omlopp..

Känns lite så efter denna helg. Det blev mycket vin i fredags med fina Natalie. Vi hamnade i badkaret tillsammans till och med och efter det gick vi ner till någon liten krog och tog oss en cider och lyssnade på en riktigt grym trubadur. Var hemma runt 02 och var sådär lagom pigg när man skulle upp på lördagen och jobba. Men det gick hur bra som helst ändå, vi tog 12an och allting :D

Drog hem till Jessica strax efter sex. Började pimpla vin igen medan vi båda klagade över att vi inte kunde ha på oss ett skit utan att se feta ut! i-landsproblem! Lille Jonatan och hans kompis kom och hämtade oss sen och körde oss till Lisa. Där satt lite söta tjejer och mös och flera rullade in under kvällen. Det bjöds på dans och sällskapsspel. Jessica brilljerade i dumhet tillsammans med sin medspelade Elin Blom när vi spelade alias. :D

Det blev en LÅÅÅNG och svinkall promenad hem men jag hade ett riktigt trevligt sällskap på vägen..ELLER??? Njaa beror väl på om man gillar att bli knuffad i snödrivor var 10de meter! FAN VA GULLIGT! njee

Mår ok idag, lite småseg och ser ut som en gammal mopp typ. Ska snart ta mig i kragen och knata till Jessica. Ett snabbstopp på kvantum för att inhandla middag först bara!


FREDAG


VS..

SÖNDAG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0