Everyone have secrets

Jag börjar äntligen komma på fötter efter min lilla magsjuka.
När jag trodde att jag var frisk så var jag nog inte det. Jag körde mitt pass på Dressman på torsdagen. Hade sedan galen magvärk hela eftermiddagen och natten. Vet inte om värken var pga magsjukan eller kombon mellan mensvärk och för lite mat. 3 skivor rostat bröd o blåbärssoppa under en hel dag kanske inte är så bra..
Låg i sängen hela fredagen också pga magen... stackars mig..bu :(

Men på lördagen så verkade magen må ganska bra! Blev en lunch och fika med Tessan på Thorssan. Första mer ordentliga måltiden på flera dagar! Vi rörde oss senare hem till Tessan och slängde oss i soffan med varsitt täcke och myste till en gullig film. Vi lagade sedan riktigt äcklig middag som ingen av oss åt speciellt mycket av :P

Vi styrde sedan skutan in mot storstaden för lite utgång. Vi hamnade på Lobby med ett gäng glada människor. Det var helt okej, träffade mycket nytt folk, dansade som en galning och drack nästan ingenting alls :)
Jag tänker inte tala gott om stället för det är rätt kasst. Dyrt, lite småkonstigt folk och otrevlig personal. Höll på att inte få ut min jacka för att deras dumma garderobslappar inte kunde hålla färgen. Men efter lite arga utlägg från mig och smarta tillägg av Tessan så fick jag gå in och hämta jackan!

Denna Söndag har varit riktigt slak, har hängt med finaste Natalie hela dagen. Kollat på massa avsnitt av Glee och kom hem vid halv 9. Slängde i mig lite mat och även en bit morotskaka som jag hittade i kylen. Mamma hade visst bakat. :D

Helt klart godkänd helg och jag avslutar inlägget med denna helt underbara bild med mig och finaste Jessica.
Vi gör det som vi är bäst på....


Kommentarer
Postat av: Jessica

SKRATTA <3

2011-01-25 @ 02:08:08
URL: http://detgillarniva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0