Tjockisar

Solig och håmåkall dag har det varit idag.

Började dagen med att äta lunch nere på thorssan med Tessan som är typ helt cp grym som klarade sig uppkörning idag :D Bara teorin kvar för na. Helt galet, hon är såå duktig :D
Sedan knatade jag upp till Jessica. Där blev det 2 timmars zumba och lite käk på det. Nu har vi varit iväg och lekt med några vänner, kollat lite film, bakat kladdkaka, käkat glass och skrattat åt Jessicas skrattattaker! :D

Kom precis hem. Ligger i min säng och känner mig fet. :D Well well.. vad ska man göra.

I morgo är det en ny dag och jag tror jag ska ta mig iväg och sola. Jag är blek :/

På fredag blir det kanske utgång i stan med Natalie. :D Måste ju inviga mina nya skor juu..Sedan är det ju tydligen StorPub här i nynäs på lördagen ^^ Känns som det kommer bli en blöt helg :D JA!
Hoppas att jag får med Jessica också, vi har jämt så kuuul :D wiie

Nu ska jag nog ta och sova!

Natti nattiii :D


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack, du är också jävligt grym!

2011-02-24 @ 13:22:44
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0