snurr snurr

Nu vecka igen dåå. Även denna vecka utan jobb förutom lördag :( Suger ganska hårt.

Jag hade en riktigt mysig kväll igår med Tessilutt! :D Min första åktur med henne blev av! Blev såå nöjd över mitt val på thaien. Jag hittade ett nummer som innehöll både thai och sushi! Me so happy! :D Sedan kolla vi på Solsidan och BigBrother och så fick jag skjuts hem. Kunde ju inte blivit bättre :D

Jag ligger fortfarade i sängen och latar mig. Jag ska nog snart ta mig upp och äta lite. Känner liiite för att bada en kladdkaka också. Men vi får se.

Strax efter 2 kommer Tessan hit och hämta mig för att sedan ta en tripp till IKEA :D miiewiie

Lite Egobilder från lördagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0