Seriöst?

Nu har jag fan legat i sängen hela jäkla dagen:P HAHA ibland kanske man får göra det?
För att dämpa min ångest så sa jag att Lisa inte behövde hämta mig utan att jag möter upp tjejerna på affären. Så jag får en lite promenad!

Har inte ätit nån mat idag så Nu längtar jag tills halv 7 då Lisa ska visa sina kunskaper :D Spagetthi och köttfärssås! Woooop :D

Jag får lite panik över att jag inte har ett enda jobbpass denna veckan :/ BUHUU
Jag får lite panik över att jag inte är lika brun längre
Jag får lite panik över att jag inte tränar
Jag får lite panik över en sak jag sagt.
Jag får lite panik över vad som kommer hända med....


Men lika glad för det är jag men gladast är nog....ehm typ HåmÅt.. :D ja!

TotallySuperAwesomeHappy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0