Jag kommer leva så jävla länge!

Idag har man fan blivit bortskämd...
Blev väckt av Martin som var sugen på lite thaikäk. Då jag förklarade att jag inte hade något bankomatkort (eftersom jag tappat det i på min lilla resa i helgen) beslöt han sig för att bjuda mig. Sicken kompis...
När vi satt i bilen hörde vi ett helt galet ljud och jag säger såklart
- Va i helvete var det där? Martin svarar helt seriöst
- Ja det är nog en liten ensam elefantunge!
Fyyy fan vad jag dog av skratt, fick upp världens bild i huvudet och kopplade ihop det med ljudet.
Vi åkte iaf bort till Thaien och hämtade upp lite Sushi till mig o Martin och thaimat till Freddie..:) Landade i Martins soffa..käkade och drog sedan igång en film.

Efter någon timma dök även Mike upp. Han kom på den briljanta ideén att äta taco till middag. Så jag och grabbarna grus hoppade in i bilen och styrde mot kvantum. Martin försvann för att hämta någon bil så jag fick hålla koll på grabbarna på egen hand :P  Mike sprang runt med korgen och plockade ner massa konstiga saker och jag o Freddie gick mest och försökte hålla koll på honom..

Väl hemma hos Martin upptäcker vi att Mike har tagit någon ny tacokrydda med oregano och coriander....det smakade inte riktigt som vanligt taco måste jag säga...
Note to self....dont let Mike do the shopping!

Nu på kvällen har jag hängt med Jessica..Vi har gjort precis det vi brukar.. Baka kladdkaka och ligga och skratta hysteriskt till bilder... Nu mår jag sjukt bra och ska sova..:D Jobb i morgon och sen blir det middag med Tessan och Lisa på kvällen, ska försöka klämma in att sola i morrn med :) mihihihi

Elin tycker om att terroriesera folk med kameran :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Neil6350

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-06-09 @ 12:19:55
URL: http://neil6350.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0