Ibland blir man nervös!

Vaknade av ett samtal i morse. Som vanligt får man ju hjärtklappningar! Det var från jobbet och chefen ville att jag skulle komma ner och prata lite. Helt nyvaken och oförberedd så sa jag bara "Aaa visst jag kommer ner!"
När jag lagt på började tankarna gå.."aha, vad är det nu da?..Varför behöver hon prata med mig?..Vad kan hon inte ta över tele? m.m"

Nu hade tankarna gnagt tillräckligt så jag blev tvungen att ringa och fråga om jag behövde oroa mig eller liknande. Men det behövde jag tydligen inte så det var ju bra :) Jag har förmodligen gjort någonting knasigt som jag ska få lite skäll för gissar jag! Vad det nu kan vara?

I morgon ska jag möta upp Ellinor vid slussen kl 12 för att käka lite lunch, fika och förmodligen massor med snack och skratt! Ska bli riktigt skoj att träffa henne igen!


Såhär såg jag ut innan jag ringde upp jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0