chill mode

Idag har jag spenderat timmarna med Natalie. Jag och pappsen plockade upp henne vid tåget vid 2, åkte ut till thaien och köpte med oss lite sushi. Slafsade i oss det hemma och sedan myste vi i min säng tillsammans med gänget från how i met your mother :)
Sedan beslöt vi oss att bara en kladdkaka...den blev inte så bra pga att vi inte hade någon kakao så det fick bli oboy istället..not a good idea! Men det gick ner iaf tillsammans med lite glass..

Vi lyckades knåpa ihop en riktigt bra outfit inför lördagskvällen. Sommarsött möter rock!



Resten av kvällen har jag spenderat i sängen, ätit en barnpizza och försökt få ett lite smågulligt kort på mina nya fräknar. HAHA :D Gick väl sådär..



Nu blir det sova..Jobb i morrn 11-15 sedan styr jag mot södertälje och världens bästa SANDRA :D

 


Kommentarer
Postat av: natalie

Gulle du. Finaste tjejen på festen kommer du vara :-) tusen tack igen för idag. Massa kärlek till dig !!!

2011-02-12 @ 00:05:54
URL: http://degonatta.blogg.se/
Postat av: Tessan

Snyggt! Var rädd om klänningen för det är min favorit! :)

2011-02-12 @ 10:07:39
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Mams

Var det nåt fel på kakaon som stod i skåpet :P

2011-02-13 @ 16:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0