Alla hjärtans dag

Så var den lilla dagen över.
Mesta delen av dagen spenderade jag på jobbet tillsammans med söta Malin. Så jag gnäller inte alls! Vi tog 12an idag igen, dock kass krona per kund OCH plagg per kund.. meen äsch vad göre ens? 12 kr extra i timman är inte fy skam!
Vad har jag gjort mer på jobbet? Jo sorterat si sådär 700 jeans. Själv-valt konstigt nog. Någonting måste man ju hela tiden sysselsätta sig med.

Efter jobbet mötte jag upp Jessica för att skaffa mig ännu mer fräknar.
Helt hÅmÅ kallt var det ute idag också! GAH
Sedan knatade vi hem till Jessica, där fick jag lite mat och sedan kollade vi lite på The ugly truth. Dom sista timmarna av dagen tillbringade vi i ett annat place tillsammans med en ful typ och en knasig film.

Nu är jag hemma, min dator har nog cancer och på tvn är det bara myr-krig. Undrar om det är ett tecken på att jag ska sova?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0