Måndag igen!

Sådär ja, 10 dagar kvar tills man fyller 21 då.. 21år.. shit.. :D Tur att man har en 7 år äldre kille så man slipper känna sig gammal.. Sen börjar man tänka på människorna omkring.. Sara 21 år och snart 2 barns mamma, bor i radhus m.m... Camilla på jobbet, 20 år, heltidsjobb, och har precis köpt hus.. WTF?:P haha

Well well, jag gnäller ändå inte. Känns mig rätt nöjd med liver JUST nu.. när jag inte tänker massa på framtiden, att man kanske borde plugga, söka mer jobb än vad man gör.. Komma på vad man ens vill göra.. nej usch.. det orkar jag inte riktigt göra nu..

Har ett extra-jobb jag verkligen trivs med(Jysk), har ett tillfälligt extra jobb som jag känner mig bekväm i (Svens lek & baby). Jag har en riktigt grym kille som gillar mig trots mina töntiga små regler, att jag inte gillar att kramas när jag sover och att jag vill ha allt på mitt sätt när det kommer till köket! Bor i en nice 2a med bra läge som jag nästan fått fria händer att göra om.. Som sagt, jag är rätt nöjd ändå..

Nog om sånt, tog mig an tvätten idag, slängde precis igång två maskiner. Om 2 timmar ska jag möta Linda från jobbet för en runda på stan. Måste ju shoppa nya saker till badrummet.. Jajemen min händiga karl satt upp en ny spegel och sågade och satte underskåpet på plats.. Blev kalasbra :D Wiie

Idag kommer även min underbara Jessica hem.. Det var fan på tiden.. :D

Jaha, nehe, fortsätta städa och fixa lite då kanske?

Hatar att man alltid kommer på att man ska ta en "före" bild när man precis tagit "efter" bilden.. Typiskt..
Vi hade iaf ett FETT vitt stort klumpigt badrumsskåp där spegeln sitter nu.. Kan ju säga att badrummet känns 10 ggr större :D Vi måste bara lösa förvaring, kanske blir lite hyllor på väggen..? För där ligger allt som var i skåpet i handfatet.. och det är ju inte allt för smidigt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0