Juuulis

Julafton och Juldagen blev ju kalasbra verkligen!

Julafton började med att jag gick upp vid stax efter 8 för att försäkra mig om att Calle inte skulle vakna innan mig.. Fixade i ordning lite frukost och radade upp alla hans paket + mig själv som jag slog in i en röd sopsäck jag stylat med lite presentsnöre och en stooor julettikett! (han hade svarat DIG när jag frågade vad han ville ha i julklapp)
Så det blev frukost och paketöppning i sängen, supermysigt :)
Jag fick världens finaste DKNY klocka och han fick tre tröjor och ett armband :)

Armbandet han fick, handgjort och sedan graverade jag in texten som är från en dikt han gillar massor!Brickorna ska dock vara tvärt om men orkade inte ta om bilden när jag äntligen fick det bra!

Klockan jag fick av honom, rätt kass bild men orkar inte ta en egen :D Suuuperfin tycker jag iaf, annorlunda med både silver och guld :)

 

Juldagen spenderades i Södertälje med Sandra, riktigt roligt. Träffade på alla underbara södertälje grabbar också så kvällen blev ju inte dirket dyr. Givmilda grabbar.. dom hade bokat ett bord och det var fan drinkar och öl på hela bordet så jag hann säga hej sen hade jag en grogg i handen! :P Fick den sötaste kommentaren av Mange också. "Jag såg att Andreas hälsade på en blondin men såg inte att det var du först... men när jag såg det så blev jag sååå glad" SÖÖÖT :D wiie.. ;D

Idag har det varit jobb med sötnos Maja! :D Dagen sprang förbi faktiskt trotts att det inte var så mycket folk.. :) Jobb i morgon med, sen ledig.. och sen är det ju nästan dags för nyår :) Ska se om det hinns med lite shopping med mannen i mellandagarna sådär :)

Nu väntar en dusch och lite matlådsgöra !

 


Kommentarer
Postat av: tessan

FAAAN vad fint armbandet blev!!! Nästan så jag vill ge ett till D med någon annan text. Svinsnyggtt. Blev C-H nöjd? :D

2011-12-28 @ 23:37:48
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0