sliiten tjeej!

Sådär då var man hemma efter en liten weekend i götet då!
Jag kan säga att jag är bra sliten! My god! Länge sen jag drack tre dagar i rad iaf i dom mängderna. FYY!
Men jäklar var skoj vi har haft det! Orkar inte riktigt i detta ögonblick slänga upp bilder meeeen det ryktas om att allt dokumenterat material ska klippas och klistras ihop till en lite fiiilm såååå den kan ni ju hålla ögonen öppna efter, förmodligen på facebook!

Idag är jag ledig och även i morgon. 13.15 blir det körlektion för mig! Resten av dagen är oplanerad, ska väl försöka packa upp!

Dags att få i sig lite frulle! Snacka om att jag saknar frukost buffén nu alltså!!

steeekigaste brillorna ii staaan! yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0