Shoppoholic?

Vet inte om det var den smartaste idéen att åka in till stan med det shoppingsuget jag hade idag! Men trevligt var det allt, åkte in med 11 tåget tillsammans med Thesere! :) Så mötte vi upp hennes vän Helene där inne!
Fick med mig massor med fint minsann, väska, byxor, linne, sjal, silver klocka, en liten mobilväska, torr schampoo kavaj och en liten present :) Och än en gång så fick man uppleva den otroligt dåliga och otrevliga personalen på Zara! Det är fan helt otroligt att dom aldrig bara kan vara trevliga och hjälpsamma!

Nu på kvällen skulle man ju varit med Martin men än en gång så blev han tvungen att ställa in det. Sjukt tråkigt men men.. Blir till att aldrig planera med människa orkar inte med längre att boka upp mig och sen så blir det inte så iaf. Värsta jag vet! Usch!

Men jag hänger inte läpp för det, det blir en långpromenad sen istället. :) Alltid mysigt det också och välbehövligt. Jag är inte alls lika duktig som i början av sommaren!

Det gick förresten kalas på Jysk i tisdags. Känns som att jag har ganska bra koll på kassan nu iaf. Det mest användbara åt minstonde!

Blev så himla kär i denna lilla goding! Den låg snällt och väntade på mig vid kassan utan prislapp, frågade tjejen i kassan och fick svaret 39.00 kr. TAGET! Från barnavdelningen kom den tydligen!

Kommentarer
Postat av: tessan

Tack för idag, du är bra! <3

2011-08-17 @ 22:52:58
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0