New life!

Träningsvärken är brutal idag efter joggingturen runt ringvägen och gårdagens träningpass! Måste ge mig ut på en promenad idag så benen vaknar lite innan man ska jobba!

Blev en hel förmiddag med Martin igår vilket var riktigt uppskattat! Bara snacka massa skit, ta en promenad,  äta sushi,  larva runt på PrisStopp och skratta åt saker som bara vi förstår oss på! Typisk Elin och Martin dag! LIKE.

Idag blir det som sagt jobb vid 4 ute på sundby, vet inte riktigt vad det är men känner att jag inte alls är sugen på att åka ut dit! WÄ men men.. Bara lördag och söndag kvar! Hoppas på att Jysk ringer idag och ger mig lite tider. Ska bli såå kul att få börja där! wiie!!

Nu blir det lite frulle och idag får jag miiina äägg :D tjoho!


Ändrade planer, blir promenad först med SARA :D ÅÅ as länge sen vi sågs! GILLA

världens bästa Sara och Ellipelli!! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0