En dag kvar!

Yes nu är det bara dagens pass kvar sen får jag vara ledig i 6 dagar! Ska bli riktigt skönt, man blir bra sliten i kroppen av att hela tiden gå gå gå, och bära massa tunga tallrikar fram och tillbaka!
Blir ett kvällspass idag, 40 pers som ska ha 3 rättersmiddag. TJO..

Sedan i morgon bär det av till GBG med tre otroligt bra tjejer! :D 06.00 går bilen, hur tusan ska jag orka upp undrar jag? Hur ska jag hinna packa? Hur ska jag hinna tvätta? Och var tusan SKA jag packa?

I natt får man lite lön också, det är ju alltid trevligt!

Igår var det ju premiär för det nya sångprogrammet "true talent" Jag är faktiskt inte riktigt säkert på vad jag tycker ännu, måste nog ge det ett program till iaf!

På måndag blir det även ändring på livet, YES träning på fullaste allvar och ändring i kosten. Calle ska få plåga mig på gymmet och runt ringvägen! Var ju så duktig i början av sommaren! Wää

Ungefär sådär fet känner jag mig nu!

Och sådär ser jag faktiskt inte ut längre! dammit!


Kommentarer
Postat av: tessan

imorgon åker viiii! wooooho. dåligt kul vi kommer ha. Jacob ringde för några timmar sen också, woooho. lite taggad man blev dååååå. Henke bor hos honom så detta blir grymt :D

2011-08-24 @ 18:42:19
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0