E X press love sex!


När jag var på mallis var det en och annan mulen förmiddag då spenderade jag tiden i sängen framför en film. Hittade då filmen Burlesque på Jessicas dator och bara ÄLSKADE den. Tänk om man hade den rösten, eller bara dom danskunskaperna som alla tjejer har. Så sjukt häftigt!




Blev en riktigt härlig förmiddag med Therese igår, sushi och sedan mys på en brygga i hamnen! Åkte sedan iväg till jobbet, där blev det helt oförberett smockfullt, jag, Maria och Anniska sprang alla runt som förvirrade höns men lyckades ändå få ihop det tillslut. Helt galet var det. Nu tänkte jag sätta på as hög musik, förmodligen från burlesque och städa innan det bär av till jobbet igen vid halv 3! Peace!

Fina fina duu! ♥ GBG snaaart :)



Kommentarer
Postat av: tessan

<3 dig.

2011-08-19 @ 13:52:46
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0