Duktig tjeeej!

Det blev en riktig långis prommis igår, från svanis, runt ringvägen, ut på lövet och tog slingan där och sedan gick vi ringvägen tillbaka. Tog nog säkert över 2 timmar tror jag. Riktigt skönt och mysigt! Väl hemma kände jag för en riktig nostalgi film så laddade ner Svanprinsessan. Har inte sett den på säkert 7 år eller något. Ändå kan man alla sånger :) Belönade mig själv med en cola också!

Nu ska jag snart iväg och dra av en dubbel lektion på körskolan. :) Sen blir det kanske hem och göra lite prov. Jajemen än en gång ska jag försöka mig på att ta körkortet. Kanske går denna gång..inte för att jag kommit till skott ännu men har iaf börjat sisådär 2 ggr innan ^^

Sen ikväll blir det jobb ute på Sundby, jag hoppas innerligt att Chefen lyckats byta bort mina Söndagar, speciellt denna Söndag! Men men vi får se!

Nu är det dags att klä sig och ge mig iväg! 



Men alltså var inte han lite för snygg för henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0