Wiihoo

Här sitter jag lite febrig och förkyld. Sov som en kråka i natt, svettades, frös, svettades, frös, hostade, snorade!

Jobb halv 12 då. Orkar inte ens gnälla typ, jag kör lite alvedon bara så funkar det nog :)
Brukar alltid bli bättre under dagen så! Om jag inte är allt för död efter jobbet så leker jag med Tessan och Lisa. :)
Att lyda Martins råd att ta det lugnt lät ju inte speciellt kul liksom! :P

Nu är det påsk alltså..Middag hos farmor och farfar blir det på lördag. Kanske blir utgång på lördag också med Natalie. Vi får se :)
Morgondagen ska jag spendera med Natalie inne i stan. Får se om det blir nått skoj på kvällen då hon skulle iväg på middag!

Snart blir man upplockad av Micke och skjuts ner till jobbet :D SNÄÄÄLL grabb :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0