Tjolahoppsansaaaaa

Dålig uppdatering här känner jag!

Mötet med jobbet gick kalas, jag kan knappt vara mer taggad! Öppningen sker den 13de maj kl 16.00 om man inte minns fel. Den 14de kör vi lite schlagerkväll med liveband och eurovision finalen och på söndagen blir det massor med sport och vi kommer även servera en brunchtallrik för ett bra pris :D

Hade en jättemysig kväll tillsammans med Tessan här för någon dag sen :D Åt mumsig sallad tills man nästan mådde illa :D Hjärta henne ♥

Den lediga tiden jag haft nu har jag spenderat på altanen:D Så min kropp börjar få riktigt nice färg faktiskt!

Har varit riktigt duktig senaste tiden med promenaderna, vet inte vad jag och Martin är uppe i men vi har iaf gått ca en timma varje dag nu i typ 2-3 veckor:D

Tessan och jag gled runt i deras mini-cooper igår och tog en glass i hamnen! MYYYYYS!!
Igår efter promenaden blev det bakning hemma hos Martin, han ska byta jobb minsann och ville bjuda sina gubbar på NCC på lite kladdkaka! Så jag slängde ihop två st !

Idag minsann händer det grejer! Det ska packas och fixas för idag åkte jag nämligen till KARLSTAD!!  Linda ska firas och så är det ju även valborg! Brakkalas ikväll, i morgon blir det chill i solen och HOFFMEISTRO KONSERT!
J A G  Ä R  L A D D A D!!!

Världens finaste lilla Linda!
(eller som mamma säger, lilla-söta-smarta-Linda)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0