Ordning och reda pengar...

....i morgon :D Känns alltid som man styr upp massa saker när lönen rullar in.

♦Mobilräkningen är betald(aa eller blir den 27de eftersom den inte alls gick att ändra datum på)

♦Hämtade ut ett paket från HM (men där det mesta åker tillbaka) SötisIza som jag hämtade ut paketet av gjorde även min dag lite också när hon sa att jag var så brun och fin :) Det lönar sig visst att sitta ute i solen :D

♥Bokade precis in klipp&sling hos Lotta nere på Salong Hårfin (som förresten är helt grym) LÄNGTAR!

En liten visit till frisören är jag verkligen i behov av. Mitt hår är så låååångt och helt omöjligt, det bara trasslar och så har jag mega utväxt! URK! Det är dags att göra nått när Martin som jag umgåtts med nu i typ 3 veckor i streck säger "vad har du gjort med håret? har du färgat? nää?...du har utsläppt? Aldrig sett dig i det tror jag :P"

Mina fina granne Emelie är även tillbaka i byn på påsklov :D Det gillas, blir förmodligen en dejt på måndag :D
Inte träffat henne på 10000 år!

Från i lördag..Den kvällen var jag och mitt hår inte kompisar, det har fan blivit galet långt:P

Gjorde för övrigt världens jobb med den där kjolen. Sydde in den och upp den så den blev lite ballongig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0