Man ska belöna sig själv..

..eller unna sig som min kära lilla vän Linda hade sagt!

Frågan är ju nu bara vaaad jag ska unna mig och varför? jo..
Trots mitt fina skavsår så tog jag mig ut i morse, OCH även nu på en timmas promenad.
Jag tycker därför att jag förtjänar lite Ben and Jerry! Wiiie..
Så efter promenaden knatade jag upp till kvantum, ställde mig framför B&J kylen...Där blev jag stående i typ 10 min. Jag kunde inte välja. Men till slut slog jag till på dessa godingar

http://2.bp.blogspot.com/_O-g9fve31vI/TI_fzOwwFjI/AAAAAAAAA7c/sQA0vqo2SsQ/s1600/ben-and-jerrys-baked-alaska_105392018.jpg http://victoriaaaaa.blogg.se/images/2010/fairlynuts_85661073.jpg


Baked Alaska har jag aldrig smakat förut så det ska bli spännande! Fairly Nuts är ett säkert kort :D

Nu ska jag ner till Martin snart där Han och Micke lagar till lite käk. Korvstroganoff dock...gillas inte :S BLÄ!

Men men UNNA mig är vad jag ska göra ikväll, tillsammans med lite Disneyfilm.
Igår blev det Lejonkungen och Aladdin. Kanske blir Aristocats och PeterPan idag? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0