ibland är man skadad

Ben and Jerrys Baked Alaska var helt okej men lite småtråkig när man tagit några skedar! Men men :)

Vi kikade på Aristocats och ca halva Peter Pan, både jag och Martin slocknade och vaknade vid 12 då jag knatade hem. Eftersom klocka då redan var halv 1 så bestämde jag mig för att vara vaken och se reprisen av Big Brother. Efter det somnade jag sött.
Det roliga var att jag drömde om Big Brother sen, eller det var bara Gurkan, Rodney och Annie som var med typ. Vi var nere på Niksta och hade massa tävlingar typ. Två lag, ena under ledning av Gurkan och det andra av Rodney! Hur mycket folk som helst var det. Och Annie var bara med och typ luktade illa, hon hade gjort något med sitt hår:P Mycket märklig dröm.

Det är så lustigt att man alltid drömmer om det sista man ser eller gör på kvällen eller något man sett eller gjort under dagen! Kan bli så störda drömmar!

Nu ska jag snöra på mig mina gå-skor och se om dom börjar gilla mina fötter ännu! Mamma köpte skavsårsplåster till mig så jag hoppas det ska funka!

Out wee go! (ser ut som en liten fjant må jag säga :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0