Hjärta hjärta hjärta!

Det blev ett varv runt ringvägen i duggregnet idag minsann! Börjar kommer in i promenderandet på riktigt, längtar liksom till nästa promenad redan! Känns skönt!

Jobb 10-18 idag, massor med fix i butiken. Jag har brottats med ena skyltdockan. Det är fan inte så lätt som man tror. Tänk er att klä på en helt stel människa som inte är medgörlig för fem öre och som dessutom bestämmer sig för att tappa både ben och armar när man minst anar det! Men snygg blev han tillslut :)
Hängde hos Tessan på Thorssan på min lunch och fick ur mig lite aggressioner!

Efter promenaden åkte jag hem till Tessan. Där blev det tacopaj tillsammans med henne, Lisa och Filip, och efter det massor med tvhäng!
Kom precis hem, ingen vaken på varken msn eller facebook och jag är inte jättetrött! HM

I morgon tänkte jag försöka börja klura ut vad man kan ha på sig på lördag, ska kika om jag kan sy om en av mina kjolar och lite sånt tror jag.
Hoppas på att mina träningkläder kommer i morgon också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0