Fullt upp!

Helgen sprang förbi som vanligt, har umgåtts med grabbarna, firat lille Martin och jobbat! Firandet skedde på lördagen först hemma hos Martin med lite tårta(som Martin gjort själv, jag kan säga att jag blev imponerad) och sedan styde vi in till stan till Ballbreaker, lirade lite bowling och hade det skojs. Väl hemma i nynäs igen gästspelade vi lite på Bedarö där jag inte satt min fot på 1000 år just pga av att det suger men men, full och glad som jag var svängde jag mina lurviga tillsammans med Martin och Mike! :D


Nyktraaa människooor!

På söndagen blev det sushi och tv med Martin.
Idag har jag utfört min present till Martin också, städat hans lägenhet! Gick superfort så jag åkte iväg till Lekvegas med Sara och coolingElliot och busade loss vid halv 2!

Nu är jag hemma och har träffat mammsen för första gången sedan i fredags:P Skojsigt!
Lyckades precis ladda ner lilla sjöjungfrun också så den ska jag snart dra igång tänkte jag!

I morgon är det morgon-möte nere på Dressman kl 9 så blir ingen sovmorgon!

Avslutar inlägget med ett mästerverk som skapades runt 03.30 i lördags av en rolig typ som bestämde sig för att våldgästa!

Sjukt farlig uggla! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0