Vakna klockan halv 8 på en söndag??

Ja det var minsann inte igår man gjorde det!

Igår lekte jag med Catta hela dagen, först trip nere i centrum, följt av födelsedagsfika hemma hos Sara för Catta som fyllde 20 i måndags! Vi bestämde oss även för att käka middags ihop, eftersom Catta var födelsedagsbarnet fick hon välja, PIZZA blev det!

Senare på kvällen våldgärstade vi två söta kisar som satt och mös i soffan! Kikade på huligans 2 som jag iofs redan sett. Helt okej rulle! Catarina fick visa sina lumpen kunskaper och det blev en riktigt brottningsmatch så vi nästan rev halva vardagsrummet!

Känner mig glad och positiv faktiskt, kanske är bra med alkoholfria helger trots allt? :P

Idag står det röstning på schemat följt av en trip till haning med fina Linda :) Hon behövde kika på lite nya jeans så jag får väl agera underhållning till lilla Joline! ^^ Ska bli jättemysigt, vi träffas ju inte så ofta så vi har alltid massa kul att prata om :) Min fina TörnRåza :D haha

Dags att möta upp världens bästa Catarina nu (iofs hatar jag henne för tillfället men det får väl gå ändå)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0