Tjolahopp!!

Sådär då har man tagit upp körkortsjakten igen.
Bokade en dubbellektion igår och utförde den idag. Gick kanoners ^^ Han hade inte alls så mycket att klaga på som jag trodde att han skulle ha. Han sa väl mest att jag borde öva på planering, parkering och teorin :P haha
Blir en till dubbel på måndag också, tills dess ska jag väl försöka läsa lite och köra med Pappa..

Ikväll blir det förmodligen lite ost och kex med Sara..om vi orkar ta oss iväg och handla dvs ^^

Haha som ni ser så är min lilla blogg under ombyggnad, började bli så less på den andra designen så slängde ihop en header i paint hahaha, fiiin va!

Vet inte alls vad denna vecka ska bjuda på, får se om man kanske ska dra iväg på lite äventyr eller om man ska fortsätta på samma spår som jag kör på nu. Ska väl försöka söka lite mer jobb kanske^^
Haha lite inne i stan också kanske, fick ju trots allt erbjudande att hyra en trevlig saks Soffa:P SCHYSSSST! haha

Nej nu ska jag försöka styra upp min blogg lite ^^




Kommentarer
Postat av: Tessan

haha en trevlig saks, är det den "trevliga" saken jag tänker på måntro? ;)

2010-09-22 @ 00:07:04
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0