SjuklingsElin

I tisdags på jobbet var jag galet trött och frös som en dåre. Misstänkte att någonting var på gång!
Dagen efter vaknar jag med hemsk huvudvärk och feber! Den är kul...not!
Blev sängliggandes hela dagen, för seg för att orka göra någonting alls! Försökte vara duktig och läsa i körkortsboken men det resulterade i att jag somnade.

På natten blev det bara värre. Helt sinnessjuka drömmar och svettades som en apa. Jajemen febern hade stigit, urk. Vaknade halv 11 smått förstörd..tog tempen och den hade iaf nere på samma som dagen innan.

Så nu har jag även denna dag spenderat all tid i sängen. Har varit nere och ätit en gång. Har kollat på Farsan, ingen höjdare faktiskt, endel sköna scener. Nyss så kollade jag på Remember me som Stefan rekomenderade. Faktiskt bra film, sorglig men bra!
Nu håller jag på att dra ner SALT, nya actionrullen med Angelina Jolie. Såg Wanted här för inte så länge sen med Albin och Kristoffer, den var ju riktigt bra så hoppas på att SALT håller samma standard!

Jag är lite småtrött på att vara sjuk nu, i morgon är det fredag liksom! Okej att ta det lugnt på en fredag och aa göra som förra veckan, sitta barnvakt och sedan fredagsMysa med Sara och Timmy men att vara sjuk..no no!

Jag har inte ens ork att gå och duscha, tack godegud att man inte hade sambo längre, Stackars den i så fall! Nu är det bara mamma och pappa som får lida lite när jag hasar mig ner för mat..... eller glass..(fniss)


Dags för film igen då kanske!

Kommentarer
Postat av: Rebb

Åh gullis, hoppas du måpr bättre! Jag har också åkt på den där skiten. Vaknade i morse med halsont och femton kilo snor i hjärnan typ. Puss

2010-09-03 @ 08:13:28
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0