Proppmätt

Nu har man ätit för hela nästa vecka!
Oxfilé med potatisgratäng och rödvinsås och sedan en "lyxig" kladdkaka med grädde, hallon och kiwi till efterrätt.
Supergott verkligen, så nu är man rund om magen minsann!

Snart ska man börja den långa resan på 1 timma och 20 minuter till Södertälje:)
Känner mig fortfarande inte alls sugen men jag vet att utgångerna där borta i ghettot alltid blir kul!

I morgon tänker jag baaara slöa hela dagen, förhoppningsvis med något trevligt sällskap. 
Får se om man tar sig hem på nått sätt i natt. Skulle vara as skönt men förmodligen spenderar jag natten hos Sandra och Therese :D

Kvällens outfit blev rätt nerklätt med fina detaljer!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0