Onsdag!

God morgon people!

Det blev ost och kex med Sara tills jag nästan kräktes igår. Det slank även ner en och annan vinduva och så hittade jag lite morotskaka i kylen. Jag kan säga att det var tur att jag hade mjukiskläder på mig.

Undrar vad jag ska göra för nyttigt av mitt arbetslösa liv idag? Söka lite mer jobb kanske? Läsa i teoriboken? Tänkte nog i alla fall ta tag i mitt rum, det ser ut som skit. Och bädda rent sängen också kanske? En promenad skulle också sitta fint! Och lite sällskap till idol ikväll. Låter som en rimlig plan!

Måste styra upp en date med Sandra också så vi kan fixa en liten present till kära Susanna som vi ska åka och fira på på fredag! Ska bli kul att träffa kvinnan igen. Inte träffat henne på evigheter. På lördag blir det södertälje för mig då Sandra har inflyttningsfest, tjoohooo!! Känner på mig att det kommer bli gryyyyymt!


Jag och finaste Sandra

Nej dags att kliva upp ur den varma mysiga sängen. Bumpy Ride spelar ur mina högtalare och det är dags att ta tag i oredan i mitt rum!
Tjilevipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0