Nyttig dag!

Det blev en massa promenader idag. Först med Linn och sedan en promenad med Tessan upp till ishallen! Riktigt skönt och mycket välbehövligt:)
Matchen mellan Nynäs och Huddinge kan beskrivas med tre ord, KAOS, DAGIS, USELT!
Ledsen grabbar men idag var ni allt annat än bra! Känns som att tränarna kanske ska börja visa att dom faktiskt också vill vinna! Släpp kaffet och bullen och börja coacha lite?
Riktigt tråkigt faktiskt!

Well well, jag tänkte faktiskt fortsätta i samma spår i morgon. En promenad innan frukost/lunch. Måste verkligen komma igång, känner hur jag förfaller! Får se om man får med sig någon, alltid mycket roligare! Sedan hem och äta nått nyttigt och smarrigt!

Nu är det dags att tvätta av sminket och borsta gaddarna:)
Undrar om morgondagen bjuder på lite brottningsmatch kanske?
Natti


Kommentarer
Postat av: LOLipop

Vad kan du om hockey egentligen du har varit tillsammans med Fredrik?

Nog för att spelet inte var bra, men om du nu var och såg matchen, så var ju de största problemet att killarna inte spelade hockey och inte att tränarna drack kaffe?!

2010-10-03 @ 16:55:01
URL: http://lolipop.blogg.se/
Postat av: Elin

Oj oj här var det någon som var arg.



Ja, jag är väl ingen expert på hockey ska jag väl erkänna, men det var ju lite ironi i det hela. Det var dagis ute på planen, spelet var uselt..jag vet mycket väl att att det spelet inte berodde på att tränarna drack kaffe..lugn nu lille vän!

2010-10-03 @ 18:41:37
URL: http://elinsusannaahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0