Karatekidsen!

Igår mötte jag upp Linn och Emma nere i centrum för en fika.
Jag lyxade till det med en räksallad minsann.
När Emma sedan försvann in på bibblan tog jag och Linn oss en runda på stan. Jag inhandlade mig en ny foundation! Hela 49 kr betalade jag för den, tack lilla kusin-Ebba för presentkortet ^^

Jag och Linn skildes sedan åt i några timmar för att sedan mötas vid estö thaien:)
Vi köpte med oss mat och knallade hem till Linn. När vi slängt i oss maten blev vi upphämtade av ett gäng galningar i en bil. Det blev en nära-döden-åktur eftersom chauffören inte rikigt har alla hästar i hagen. Åkte iaf till haninge, hamnade i en lokal där det tydligen var födelsedagsfest. Jag och Linn kände oss smått ovälkomna men fick snart klarteckan av tjejen som fyllde år att det var helt lugnt!

Vi små flickor shottade glatt i oss minttu rätt ur flaskan och alla kan ju gissa hur det gick!

Jag bestämde mig sedan för att åka iväg på egna äventyr, stötte på två små söta tvillingpojkar på tåget, när vi åkt en station märker jag att jag sitter på helt fel tåg, klivet av och får vänta en halvtimma på nästa tåg i rätt riktning! Blev upphämtad för att sedan sova som en liten bebis :)

Nu är jag precis hemkommen och mår som jag förtjänar! Min fina bror Jonny och hans flicka kommet över på middag ikväll, sedan bär det av mot Södertälje för att medverka på Sandra och Thereses inflyttningsfest.
Känner väl lite så att jag kanske hellre skulle sitta i mjukisar i en mjuk soffa med något trevligt sällskap och en påse cheeseballs istället men men:P


Kommentarer
Postat av: Tessan

fan vilka snygga bryyyydar!

2010-09-25 @ 13:42:53
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0