Brum brum!

Körlektionen gick hur bra som helst! Vi hade dock en liten annorlunda lektion idag. Vi började med att Berndt satt och körde runt och hela tiden berättade hur han tänkte, planerade och gjorde. Sedan fick jag köra samma runda och tänka på vad han hade sagt och agera utefter det. Det gick utmärkt, glömde visa tecken var väl typ det största felen jag gjorde. Bokade in en ny dubbellektion till nästa måndag, då ska vi kika på lämpliga vändningar både i stadstrafik och landsväg. Jag passade även på att boka risk 1an, 12 oktober sker den!

Eftersom jag inte gillar när det är helt tyst så frågar jag alltid massa saker, idag så frågade jag om Berndt hade krockat med någon elev någongång. Som tur var hade det bara skedd små krockar men han berättade däremot om en annan lärare och elev som hade lyckats volta ute på landsväg. Så berättade han även om en lärare som hade somnat under en lektion. Den är kul! :P Då kör man mjukt och fint iaf.!

Som sagt, ingenting planerat idag. Är ovanligt trött, kanske ska mysa ner mig med lite how I met your mother?

Jag har ju även fått igång mitt webcamprogram så man kan ta kort med webcamen som ni såg i förra inlägget.
Ska även se om jag kan få igång det där förbannade Photoshopet kanske..


Hahah passar på att bjuda på ännu en ful bild:D haha
Min fiiina fotovägg ^^ HAHA Och en huvudlös Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0