Värdelös dag!

Jag har verkligen inte gjort någonting vettigt idag.
Var hos tandläkaren i morse, min tänder såg perfekta ut sa hon, vita och fina dock hade jag en liten grop (?) i en tand som dom skulle vara tvungna att fylla ut för att det tydligen samlades beläggningar i den..well well..

Gårdagen blev himla rolig faktiskt! Jag fick med mig Johanna hem till Tobbe vilket var sjukt kul. Där spelades det en massa olika lekar och fulla blev vi alla..Jon frågade chans på mig också så nu är vi ett paaar. Jag tror verkligen att han kommer vara mig trogen borta på hawaii i två år ;) HAHA!

Ja åter till min vädelösa dag, slängde mig i min varma mysiga säng igen efter att jag kom hem från tandläkaren.! Gick upp halv 2, käkade lite, gick upp i sängen igen, slocknade till tvn. Vaknade vid 6 och var sjukt sugen på äppelpaj så jag gick ner och bakade en och åt en bit med lite vaniljglass! Muummsimumsi!

I morgon hoppas jag på bra väder, jag vill ut och gå! Det är ju även hockey i morgon. Lite läskigt att en kille bröt fotleden förra matchen :S Dommaren backade in i honom. Maximal otur! Funderar även på att lyxa med lite sushi också. Har varit sugen på det hela veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0