Mysegosegull

Idag står det myskväll med lite fina tjejer på kvällens schema hemma hos Tessan. Blir nog gos tror jag. Känns dock som att jag har lite feber och är mega förkyld men men:) Inte så pass illa att jag behöver ligga hemma.

Just nu är det massor med oljud här i huset. Jonny och Emma håller på att slipa trappen misann. Dom har varsin slipmaskin i högsta hugg Snälla människor!

I morgon är det halloween alltså. Jag ska limma saker på tänderna och annars vara allmänt snygg tänkte jag :)
Ska först till Ösmo med Sandra och lite tjejer. Sedan drar vi väl till storpub och dansar. Hoppas inte att jag träffar på CPét faktiskt. Skulle inte vara bra känner jag. Ska inte dricka så blir nog ingen fara iaf :)

Jag ska slänga mig i en dusch nu och börja fixa mig lite inför kvällen. Lite stilig bör man väl ändå vara kanske.


Synd att man behöver tvätta håret, blev snygga lockar efter att haft knut sedan igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0