Mitt i veckan!

Redan onsdag! oj oj oj!

Igår blev det filmer tillsammans med Sazze plus att han bjöd på taco! Såå jäkla gott! Jag skulle lätt kunna äta taco en gång i veckan alltså! Möms!

Nanny-studen med Joline igår gick hur bra som helst, snälla unge! Nöjdast var hon när hon fick åla på bordet och knögla en tidning lite ^^:D

Idag ska jag luncha med Sara vid halv 12, sedan ska jag nog hänga med henne till öppna förskolan en stund och leka där! :D Resten av dagen fram till ca 18 är oplanerad. Då ska jag möta upp Tessan, Linn och Camilla för att knata upp till ishallen. Nynäs vs Nyköping ikväll! Nu får dom bannemig se till att vinna! Annars blir jag gaalen!

Dags att dra på sig lite kläder!

Pöösss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0