Men da!

Satt och kikade igenom mina gamla kommentarer här i bloggen.
Hittade massa som jag inte hade sett bl.a ännu en dikt från en anonym:P

Anonym om Vilken sväng om!:

Varje dag är samma sak och saken är att jag vill va
Killen i ditt liv som gör dig gladare när du är glad
Det här är rader från mitt hjärta som har svämmat över
Ett nytt bevis på att jag kommer vara kär i dig till döden
Har känt den sista tiden saknaden som kryper i mig
Med dig så känns allting enkelt hela livet blir det
Du har det där lilla extra får en människa att växa
Du kan ge och ta du är mer än bra du är allt man vill ha Du drog mig upp när jag ba kände att jag ville dra
Du gjorde pojken till den man den mannen jag nu är idag
Så klart jag tänkt att första kärleken är speciell
Kommer alltid tycka dig från morgon till kväll!..


Sött sött sött:D:D

Ny ska jag kolla Paradise Hotel och spana in gamla klasskompisen Andreas :D









"ditt namn svider i mina ögon"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0