Hyper?

Gårdagen blev verkligen över min förväntan. Taco och massor med dans på förfesten.
Tyvärr så misslyckades jag med mina huggtänder så utklädnaden försvann innan vi drog iväg till Big Pub!
Träffade på massor med roliga människor:) Och även männsikor jag inte ville träffa men det blev en ganska kul grej av det iaf!

Sedan var det ju även så att jag lekte med finaste Linda Sundlöf på dagen också:) I hemlighet eftersom hon skulle överraska några vänner senare på kvällen som trodde att hon inte skulle komma fören på måndag :)
Var så mysigt att få träffa henne igen :) Och nu är jag supersugen på att åka och hälsa på i karlsta:D

Kvällen blev som sagt kalas, nyktert och kalas. Jag var så sjukt bra humör, folk frågade till och med hur full jag var:D haha Den är bra när man bara druckit läsk hela kvällen:D
Snällaste bästisTimmy gick sedan med mig ända in till dörren för att sedan vända och ta en taxi hem till sandhamn! Bara för att se till så jag kom hem säkert! Gulledig!

Idag ska jag klo på Nynäs vs. Visby/Roma. Spännande match. Visby som är seriens 2a. Kom igen nu för fan NYNÄS! Nej ska slänga på mig lite klädet och försöka göra nått vettigt nu :D

Glömde kameran i Sandras väska såklart så bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0