Hurtbulle!

Vaknade precis upp efter en god natts sömn. Höll på att bli festligheter igår när Jon smsade och ville att jag skulle komma bort till Tvillingarna Camen och leka. Meeeen sängen lockade mer. Sov för första gången i mitten av sängen, loovley! ;)

Nu tänkte jag ta en morgon promenad innan frukost upp till Sara, hurtbulle som man är ^^
Får sno någonting att äta där uppe:)

Strax innan halv 4 ska jag möta upp Linda i centrum för att agera nanny som sagt:)
Kvällen är ännu oplanerad men någonting trevligt ska jag nog allt hitta på.

Dags för en dusch, mitt hår är heeelt galet fult och vilt!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack sweetie, men tyvärr alltså så har jag rätt :P Men om några veckor ser jag ut som vanöligt igen :)

2010-10-05 @ 17:11:52
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0