Heppedihoppedihopp ;)

Gårdagen bjöd på himla massa skoj faktiskt!
Först mötte jag upp finaste Jessica, gick en sväng ner till Centrum. Där bytte jag sedan sällskap till Mr Chocolate, drog en lunch på Thaien, åkte vidare ut till Ringvägen, satte oss där på en klippa i solen (som ni fick se igår på mms-inlägget) Snackade om allt som vi missat i varandras liv de senaste året och bara hade det riktigt bra:D

Väl hemma igen slängde jag mig upp på cykeln och rullade och grillade jag mig själv lite grann, trampade hem igen, slängde mig i en dusch, mötte upp SugarPieTessan vid tåget, drog in till stan för att sedan åka vidare till...Lille Skutt (mohahaha) Där blev det idoltittande och lite bad boys 2 tittande :)
Fredag bjöd alltså på 4 olika, helt underbara sällskap! BRAAA Fredag om jag får säga det själv

Denna lördag kommer förmodligen snart bjuda på en liten tripp till haning med Jessica. Hon skulle fixa till barret hos frissan minsann. Klockan 4, halv 5 knatar jag nog ner till Tessan för att fixa oss inför kvällens festligheter som äger rum hemma hos Emma! Känner på mig att det kommer bli himla skoj faktiskt:)



Hoppedihoppedihopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0